Case: visuele communicatie Sportbedrijf Lelystad

Sportbedrijf Lelystad stimuleert zo veel mogelijk inwoners van Lelystad om sportief en recreatief in beweging te komen en te blijven. Voor het Sportbedrijf is het startpunt het beheren van moderne, veilige en schone sportvoorzieningen en het organiseren van aantrekkelijke sport- en beweegactiviteiten.

Voor de zichtbaarheid in de stad en de fysieke aanduiding van de locaties is fresh focus gevraagd om de buitenreclame, in de vorm van grote doeken, te verzorgen. Het gekozen ontwerp is in lijn met de door fresh focus ontwikkelde huisstijl en aansprekend voor de brede doelgroep die het Sportbedrijf kent.

Priscilla Kruk, hoofd Dienstverlening van Sportbedrijf Lelystad: “De afgelopen jaren hebben we tal van zaken met fresh focus in gang gezet. Van het ontwikkelen van onze huisstijl, tot het doorvoeren ervan in verschillende middelen. De samenwerking tussen onze medewerkers en de mensen van fresh focus zorgt voor een optimaal resultaat. Wij vinden het prettig om op deze manier te werken met een bureau uit de stad.”